- Eau de Toilette
Voorkappers Tips:
laMusê
De geuren van LaMusê zijn ontwikkeld op basis van luxe en genot. Vanuit landen waar van oudsher de lekkerste geuren ontwikkeld werden wordt inspiratie opgedaan om zo luxe en een heerlijke geur te brengen. Met de chique uitstraling van de flacons is er voor iedereen een toepasselijke geur. Doordat de geuren betaalbaar zijn, voldoet LaMusê in haar missie. Luxe toegankelijk maken voor iedereen.
De producten van LaMusê
Het aanbod van LaMusê is erop gericht dat elk product een unieke geur heeft met een luxe uitstraling. Er zit veel variatie in de geuren waardoor er genoeg keuze is om jouw favoriete luchtje te ontdekken. LaMusê maakt een onderscheid tussen mannen en vrouwen geuren. Alle geuren hebben dezelfde inhoud van 100ml en hebben allemaal dezelfde aantrekkelijke prijs.
Herengeuren
De stoere eau de toilette van LaMusê hebben ieder hun eigen unieke classy uitstraling. Zo staat het flacon stijlvol in de slaap- of badkamer en geeft het luxe weer. De eau de toilette hebben ieder een karakteristieke geur en dezelfde LaMusê kwaliteit.
Een voorbeeld van een heerlijke geur is de 24 Carat Gold eau de toilette. Deze geur straalt een succesvolle en geslaagde man uit, mede door de topnoten van onder andere pepermunt en bloedmandarijn. De gouden flacon en de luxueuze verpakking geven het eau de toilette de ‘final touch’.
Damesgeuren
Elke vrouw kan haar eigen geur verkrijgen met de ruime keuze aan damesgeuren van LaMusê. Elk parfum heeft dezelfde luxe en stijl die LaMusê kenmerkt, maar de geuren variëren. LaMusê laat elke vrouw stralen door ze een overheerlijk parfum aan te bieden voor een aantrekkelijke prijs.
Bekijk bijvoorbeeld de Athletics Eau de Parfum Spray. Dit geweldige parfum verspreidt de geur van vrouwelijkheid, gecombineerd met het gevoel van overwinning. De mooie verpakking met elegant flacon geeft het parfum veel klasse mee, waardoor de frisse betoverende geur nog meer tot haar recht komt. Met noten van mandarijn, vanille, jasmijn en gemberlelie is deze geur een voltreffer.